PLATA SI LIVRAREA

Plata si Livrarea

Incercam sa raspundem la eventualele semne de intrebare pe care le-ati putea avea. In cazul in care nu gasiti raspunsul mai jos, ne puteti contacta la telefon sau pe email.

Trimiteti in orice localitate din tara?

Da, atata timp cat este in aria de acoperire (unde nu se percep km suplimentari) a firmelor de curierat cu care colaboram.

Cum se face plata?

  • RAMBURS (plata la livrare)
    Pretul total al coletului se va achita agentului de curierat rapid, in momentul primirii produselor.
  • OP (Ordin de Plata)
    Dupa validarea telefonica sau pe email a comenzii puteti sa faceti plata in contul pe care il primiti pe email in momentul in care ati finalizat comanda.

*Pentru comenzile care nu depasesc suma produselor de 50 lei, ne rezervam dreptul sa solicitam achitarea prin transfer bancar sau plata online cu cardul. (Rata retururilor pentru aceste comenzi de valoare mica este mare si de aici aceasta restrictie)

Cat dureaza livrarea?

Comenzile plasate pana in ora 12.00 vor ajunge la dumneavoastra in 48h lucratoare*. Comenzile sosite dupa ora 12.00 se proceseaza in ziua urmatoare, iar termenul de livrare la domiciliu se prelungeste cu inca 24h lucratoare. Desigur, in masura in care timpul o permite, facem eforturi sa expediem in aceeasi zi si o parte din comenzile sosite dupa ora 12, insa nu putem garanta acest lucru. In momentul expedierii veti primi o notificare automata pe e-mail.

*Termenul de 48h este valabil pentru produsele existente in stoc la momentul procesarii comenzii si este garantat doar in masura obligatiilor contractuale asumate de firma de curierat. Termenul curge din momentul confirmarii de expediere a comenzii. Pentru localitatile greu accesibile, aflate in afara ariei obisnuite de livrare a curierilor,   termenul de livrare se poate extinde in unele cazuri cu 24h-48h.

Transportul se face prin servicii de curierat rapid (Fan Courier sau Urgent Cargus) iar taxele de transport si gratuitatile sunt valabile doar in aria de acoperire a firmelor de curierat.

Atentie!!!
Pentru localitatile care figureaza la firmele de curierat cu Km suplimentari, comanda se trimite doar daca clientul accepta plata  transportului suplimentar.

*Pentru clientii care fac retur, cheltuielile de transport pentru returnarea produselor vor fi suportate de catre dumneavoastra.

Deteriorarea coletelor in timpul transportului

In pofida ambalarii corecte si riguroase, de natura a preveni incidentele in timpul manipularii si livrarii coletelor, pot interveni situatii in care integritatea coletelor este afectata.

Cat costa livrarea?

– 15 RON pentru Plata Ramburs, online sau prin banca a produselor in tara

– 10 RON pentru Plata Ramburs, online cu cardul sau Transfer Bancar in Bucuresti

Pentru comenzi mai mari de 200 RON, transportul este gratuit ( In cazul comenzilor online aveti posibilitatea sa optati pentru transport gratuit).

Nota: Nu suntem responsabili pentru intarzierea livrarii comenzilor cauzata de factori externi: conditii meteo extreme, accidente rutiere, greve, calamitati, manifestari stradale sau alte situatii speciale ce ar putea impiedica firmele de curierat rapid sa livreze intre 24 – 72 de ore, fapt pentru care Bilenegre.ro nu va plati despagubiri pentru prejudiciile create de nelivrarea la timp a produselor.

IMPORTANT: In cazul in care primiti coletul prin curierat rapid si observati o deteriorare a ambalajului, va rugam sa refuzati coletul si sa solicitati agentului sa intocmeasca un proces verbal! Este singura  modalitatea prin care se pot solicita despagubiri firmei de curierat pentru deteriorarea coletelor in timpul transportului. Reclamatiile ulterioare nu sunt acceptate de firmele de curierat!